whosyourdaddy.blogg.se

En någorlunda ung blivande pappa vars största passion (förutom sin blivande dotter) är tv-spel. Jag kommer skriva om tv-spel och om att kombinera detta med att bli pappa.

Once again you enter the world of...

Publicerad 2013-07-12 22:00:51 i Allmänt,

bloggande. 
 
Hej, mitt namn är, låt oss säga "Conrad".  Om tre veckor skall jag bli pappa till en underbar liten flicka. 
 
Tiden fram till dess skall jag försöka spela så mycket tv-spel jag hinner. Det är nämligen min största hobby. 
 
På den här bloggen kommer jag skriva om min hobby och om att kombinera den med ett faderskap. Jag kommer skriva om mina tankar och åsikter om spel och kanske inte så mycket nyheter då jag har en rejäl "back log". Jag kommer också skriva om min nya huvudsyssla.  Att vara pappa. 
 
Jag trivs inte normalt sett i sociala medier och kommer därför( inte inledningsvis iaf) gå ut med namn och bilder på mig själv då jag inte vill "hänga" ut min lilla familj på nätet. Plus att mina näa och kära inte är medveten om denna blogg.
 
 Sccchhhhh, så detta stannar mellan dig och mig. 
 
På återseende. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela